Friday, November 7, 2008

beZDay..

Birthday?...birthday taOn ni mmg spesel skit r sambut…mmg sakit ati ah..xpuas ati pom ade..kalo org lain sambut birthday p la mkn ker, ada kek la, n mcm2 la…aku pom dapat,cme xdapat kek,dapat rase bahan2 buat kek..tepung n telur..time kasih la pade kwn2 aku yg telah knekan aku dengan suprise ni..egtkan pade mlm 4 ari bulan tue dah abis la lepas aku Berjaya meloloskan diri dr serangan bdk2 rumah aku, kne pom kne skit jer..dah la nk eXam esok tue..nasib baik terlepas..yg xdi sangke, pade ari 7 ari bulan plak, mlm..pg 2 baru jer abis 1 paper yg teramat ssh,so mlm 2 dok la layan citer sbb gap paper strusnyer smggu lbh jgk la lamenyer..bler abis tgk, tibe2 je ramai semacam plak datang bilik aku,bkn bdk2 umah aku,tp geng2 aku..aku dah agak dah ni kalo ramai2 mcm ni..mati aku kali ni.. ptt la rumate aku sblum 2 datang tanye pasal kamera..mmg truk la kne belasah ngn tepung n telur…xpasal2 aku terpakse basuh pakaian pg2 bute..pape pom thanks skali lg pade kawan2 yg telah berpakat knekn aku n yg terlibat secare xlangsung terutame sepu,jali,meor,wan,papa,mizi n peja..time kasih banyak2!!!kalo nk tgk ape yg jadi,kt bawah ni ade video..korg tggu la beZday korg plak k..bkn stakat tepung ngn telur aku bg, buah durian skali...haha..












No comments:

Post a Comment